Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Χρησιμοποιεί το Σύλλογο Χαραυγής ο κ. Πολυμενέας εναντίον μου για πολιτικά οφέλη


Με αφορμή καταγγελία του Συλλόγου Χαραυγής

Από την 1/12/2011 οπότε και τοποθετήθηκα πολιτικός προϊστάμενος στην υπηρεσία αδειοδότησης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος έχω υπογράψει περισσότερες από 350 άδειες.
Από αυτούς τους επιχειρηματίες που έδωσα άδεια είναι ζήτημα αν με έχουν γνωρίσει προσωπικά 10 και αυτό χωρίς πλέον να τους θυμάμαι ή να με θυμούνται. Είναι προφανές ότι δεν εκμεταλλευτηκα τη θέση μου.
Παράλληλα έχω σφραγίσει αρκετά καταστήματα τα οποία με κανένα τρόπο δεν εννοούσαν να τηρήσουν τα νόμιμα παρά το γεγονός ότι σε κάθε περίπτωση εξαντλώ όλα τα περιθώρια, κάποιες φορές ακόμα και προσωπικό ποινικό κίνδυνο. Και πάλι όμως ουδέποτε εκμεταλλεύτηκα τη θέση μου.
Ενα από τα καταστήματα που σφράγισα σε αυτό το διάστημα, ήταν αυτό για το οποίο με καταγγέλει σήμερα ο Συλλογος Χαραυγής κατόπιν παραγγελίας και πιέσεων του Δημοτικού Συμβούλου κ. Πολυμενέα της παράταξης του κ. Γιάννη Κασσαβού. 

Το κατάστημα βρισκόταν στον Κόκκινο Μύλο και λειτουργούσε χωρίς όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Το σφράγισα ως οφειλα και αφού εξήντλησα τα περιθώρια.
Μετά τη σφράγιση το κατάστημα μεταφέρθηκε στη Λ. Φιλαδελφείας 103 στη Χαραυγή. 
Το κατάστημα αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα. Ενα για το οποίο υπεύθυνος για την άδεια είμαι εγώ ως εντεταλμένος σύμβουλος και ένα άλλο τμήμα που λειτουργεί ως συσκευαστήριο και για το οποίο υπευθυνη η Περιφέρεια.
Το πρόβλημα του κ. Πολυμενέα είναι σχετικά με το τμήμα του καταστήματος για το οποίο ΔΕΝ ειναι υπευθυνος ο Δήμος Αχαρνών. Αλλά όσο και αν το εξηγούσαμε δεν ήθελε να το καταλάβει. Δεν τον βόλευε. 

Σχετικά με το τμήμα που αφορά αδειοδότηση από το Δήμο, όταν ενημερώθηκα ότι πάλι υπήρχε έλλειψη δικαιολογητικών κίνησα πάλι διαδικασίες νέας σφράγισης.

Σε συνάντηση όμως με τους επιχειρηματίες και την υπηρεσία αδειοδοτήσεων και αφού ενημερώθηκαν ότι πάλι θα προβούμε σε σφράγιση ζητήθηκε μικρή πίστωση χρόνου προκειμένου να προσκομιστούν μαζί με τα δικαιολογητικά που ζητήσαμε, οι αδειοδοτήσεις από την περιφέρεια. 
Νομίζω αυτή την εποχή καλό είναι να δείχνουμε ανεκτικότητα (δεν εννοούμε βέβαια παράνομες διαδικασίες) και να μη χτυπάμε την επιχειρηματικότητα επειδή έτυχε να βρεθούμε σε μια θέση ευθύνης.

Ολο αυτό το διάστημα, με ενοχλούσε, προειδοποιούσε έως και απειλούσε ο κ. Πολυμενέας πολλές φορές ότι θα με κυνηγήσουν, θα με βγάλουν στα κανάλια και σε έγκυρα τοπικά blogs.  Μιλούσε εκ μέρους του Συλλόγου! Που ακούστηκε. Δημοτικός σύμβουλος να χρησιμοποιεί τοπικό σύλλογο για μια θεσούλα στον ήλιο του δημοτικού συμβουλίου. 

Τελευταία φορά που με προειδοποίησε ήταν σήμερα στη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής. Όμως ω του θαύματος! Η επιχείρηση που τόσο κυνηγάει ο κ. Πολυμενέας μέσω του Συλλόγου Χαραυγής προσήλθε με την άδεια η οποία έχει εκδοθεί από την αρμόδια υπηρεσία υπηρεσία της Περιφέρειας (βλέπε φωτο).

Για τον κ. Πολυμενέα είναι γνωστός ο τρόπος που πολιτεύεται. Απαξιώ.
Εγω πάλι επειδή δεν είναι αυτοσκοπός μου η πολιτική, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχω κούτελο καθαρό και να κυκλοφορώ με το κεφάλι ψηλά. Αυτό όσο και να προσπαθήσουν κάποιοι δεν θα καταφέρουν να το χαλάσουν.

Σε ότι αφορά το Σύλλογο Χαραυγής θα κινηθώ νομικά εναντίων όσων υπογράφουν την καταγγελία όχι γιατί έχω κάτι προσωπικό με τους ανθρώπους που την υπογράφουν. Αλλά γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι όταν εκπροσωπούν ένα συλλογικό φορέα έχουν ευθύνες. Και δεν μπορούν να αφήνουν υπονοούμενα τα οποία δυστυχώς φαίνεται να τους τα έχει υπαγορευσει ο κ. Πολυμενέας. 

Σε ότι αφορά την ηλεκτρονική φυλλάδα που προσπαθεί να με διαπομπεύσει εννοείται ότι δεν καταφέρνει τίποτα. 

Να σημειώσω μόνο ότι το όνομα Ντούρος που συνοδεύει το δικό μου δεν είναι του Δημάρχου, αλλά υπαλλήλου του Δήμου με απλή συνεπωνυμία. Εντέχνως βέβαια αυτό δεν αναφέρεται.