Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Παιδικές αναμνήσεις... μήπως χρειαστεί να γυρίσουμε στον πρωτογενή τομέα!


Με την οικονομική κρίση να συνεχίζει καταστρέφει την ελληνική κοινωνία, δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι η επιστροφή σε δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα θα αποτελέσει μέρος της απάντησης για ανάπτυξη.
Με αυτή την αφορμή έψαξα και βρήκα μια φωτογραφία από τα παιδικά μου χρόνια. Το μεγαλύτερο μέρος των καλοκαιριών, όταν σταματούσαν τα σχολεία το περνούσα στο χωριό του πατέρα μου κοντά στα Καλάβρυτα. Ο παππούς μου και η γιαγιά μου εκεί, είχαν 3-4 κατσίκες τις οποίες τις αναλαμβάναμε με τον αδερφό μου εξ' ολοκλήρου όσο διάστημα παραμέναμε στο χωριό.
Στη συγκεκριμένη φωτογραφία η μεσαία κατσίκα ήταν μενιδιάτισα! Κι όμως, είχε γεννηθεί εδώ, στην αυλή της εδώ γιαγιάς μου, αλλά την υποχρεώσαμε σε μετανάστευση στα Καλάβρυτα!
Μάθε τέχνη και άστηνε...